loading...
افزایش آمار 100%رایگان
رضا نظریان بازدید : 29 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

وزلی براون حدود نیم قرن پیش توسط رئیس جمهور کندی به سمت قاضی فدرال آمریکا منصوب شد،هنوز نیز با ۱۰۳ سال سن در سمت یک قاضی ارشد در کانزاس ( Kansas ) در حال قضاوت می باشد و بدین ترتیب پیرترین قاضی جهان می باشد .

رضا نظریان بازدید : 53 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

با سنگین وزنترین زن زنده ی جهان آشنا شوید:: پائولین پاتر ( Pauline Potter ) زن ۴۷ ساله آمریکایی از ساکرامنتو ( Sacramento ) ایالت کالیفرنیا ( California )
این زن با ۲۶۱٫۷ کیلوگرم هم اکنون چاق ترین زن جهان می باشد.
پائولین وقتی با رکوردهای جهانی گینس تماس گرفته تنها به این فکر می کرده که در سطح جهان متخصصی پیدا شود تا بتواند او را در کم کردن وزنش کمک کند. او کسب این رکورد را امیدواری برای رسیدن به زندگی سالم می داند و از وضعی که دارد رنج می کشد.

رضا نظریان بازدید : 18 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

تصاویری که مشاهده می کنید مربوط به تامبلینا (Thumbelina)کوچک‌ترین اسب جهان است که نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسیده است. این اسب کوچک هفت ساله(ماده) توسط مایکل گاسلینگ(Michael Goessling)در باغ‌وحش نیویورک نگهداری می‌شود.

کوچکترین اسب جهان - ترین های گینس

به گفته نگهدارنده این اسب، قد این اسب کوچک تنها ۴۵ سانتی متر میباشد.
علاوه براین،‌ براساس گزارشات محققان دانشکده علوم زیستی دانشگاه نیویورک، یک اسب بالغ و معمولی حدود ۳۵ سال زندگی می‌کند، اما این اسب کوچک تنها ۱۷ سال می‌تواند زندگی کند و طول عمر حیوان نیز به شرایط زندگی و نوع تغذیه‌اش بستگی دارد. همچنین نگهدارنده این اسب می‌گوید که تامبلینا روزانه یک فنجان پر یونجه و کاه می‌خورد.
این اسب کوچک در Goose Creek Farms در نزدیکی سنت لویس به دنیا آمد.جایی که پدر و مادر گاسلینگ اسب های کوچک پرورش میدادند که اغلب آنها ۵۶ تا ۱۲۵ کیلوگرم وزن داشتند ولی تامبلینا تنها ۳٫۵ کیلوگرم وزن داشت که امیدی نیز به زندگی وی نبود.ولی هم اکنون او به خوبی زندگی کرده و تنها پاهایش کمی کج هستند که با نعل های ارتوپدی ویژه این مشکل تامبلینا نیز حل شده است.
مایکل گاسلینگ مدتی ست که این اسب را به گردش در برخی از شهر ها و بیمارستان ها میبرد تا به بهبودی و شاد کردن کودکان بیمار کمک کند.

کوچکترین اسب جهان - ترین های گینس

نام این اسب هفت ساله در پاییز ۲۰۰۶ با نام کوچکترین اسب جهان به کتاب رکورد های جهانی گینس راه یافت.

رضا نظریان بازدید : 31 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دوقلو های پیر چگونه هستند. در این بخش شما را با پیرترین دوقلو های جهان آشنا می کنیم، این دو خواهر در سال 1905 در چین به دنیا آمدن و هم اکنون 104با سال سن لقب پیرترین دوقلوهای جهان را به خود اختصاص دادند.

گردآوری:: گروه سرگرمی پرداد
منبع::
کتاب رکوردهای جهانی گینس

رضا نظریان بازدید : 19 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

بزرگترین خرگوش جهان که درازای ان از نوک بینی تا دمش به ۱٫۳ متر میرسد داریوش نام دارد.
این خرگوش بزرگ تنها با ۱۳ ماه سن وزنی در حدود ۲۲ کیلوگرم دارد.داریوش توانست رکورد مادر خود آلیس را در زمینه بزرگترین خرگوش جهان بشکند.
او در روز ۱۲ هویج ، ۶ سیب و ۲ کلم میخورد!!!

خانم آنت ادواردز ۵۹ ساله نگه دارنده داریوش برای سالها لوحه بزرگترین خرگوش جهان را در خانه اش در ورکستر بریتانیا دارد و اکنون منتظر وارد کردن نام داریوش در کتاب رکوردهای جهانی گینس میباشد.

خانم آنت ادواردز میگوید:من فکر میکنم که خیلی خوب است که آن رکورد در خانواده نگه داشته شده است ولی چیزی که ترسناک است این است که داریوش هنوز در حال رشد است و میتواند بسیار بزرگتر از این شود.

رضا نظریان بازدید : 23 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

بزرگترین آدم برفی جهان المپیا اسنو نام دارد.که به افتخار المپیا اسنو یک سناتور آمریکایی و نماینده یکی از ایالت های نیوانگلند در شمال شرقی آمریکا نام گذاری شده است.

این آدم برفی غول پیکر ۳۷ متر بلندی آن میباشد و برای ساخت چشمهای آن از دست گلهای ۱٫۵ متری استفاده شده است.همچنین شال گردن قرمز رنگی ۹ متری دارد .که برای مژه های آن از چوب های اسکی و برای دستانش از درختان کاج استفاده شده. برای لب های آن از ۵ تایر رنگ کرده به رنگ قرمز و برای کلاهش از پارچه ای چهار گوش استفاده شده است.
برای ساخت و کار بر روی آن از جرثقیلی که همیشه در حال کار بوده استفاده شده و از ۲۴ داوطلب مجهز به بیل نیز برای پایان شکل دهی به این آدم برفی استفاده شده است.

برای ساخت این آدم برفی از دو دسته گل ۱٫۲۰ متری برای چشمهایش،۶ تایر خودرو برای دهانش،یک پارچه برای شال گردنش، پارچه ای ۶ متری برای کلاهش،۲ درخت ۳ متری برای دستانش و ۳ تایر خودرو نیز برای دکمه هایش استفاده شده بود.
گردآوری:: گروه تصویری پرداد
منبع::
کتاب رکوردهای جهانی گینس

رضا نظریان بازدید : 22 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

کوچکترین پرنده جهان مرغ پرنده زرین ، پر زنبوری یا مرغ مگس خوار ( Bee Hummingbird) ، نام علمی (Mellisuga helenae) بومی کوبا میباشد.
دلیل اینکه به آنها مرغ پر زنبوری یا صدا زنبوری گفته میشود این است که صدای بال آنها در حال پر زدن مانند وزوز زنبور میباشد.این پرنده دارای وزنی در حدود ۱٫۸ گرم و درازی۵ تا ۵٫۷سانتی متر میباشد.

نر این نوع پرنده از ماده کوچکتر میباشد.نر این پرندگان دارای کاکل و گلویی به رنگ سبز آتشین میباشند.این پرنده دارای پرهای آرایشی رنگین کمانی میباشد که پرهای قسمت بالایی بدن وی مایل به آبی و قسمت زیرین آن خاکستری مایل به سپید میباشند.ماده این پرنده در قسمت بالا به رنگ سبز مایل به آبی و در قسمت زیرین به رنگ خاکستری کمرنگ میباشد و دم آنها دارای نقطه های سپید میباشد.
مادها در هر بار تخم گذاری فقط دو تخم میگذارند که دارای نقطه های صورتی و مایل به نارنجی هستند.
این پرنده های دوست داشتنی کوچک مانند یک زنبور می مانند و بسیار چابک و سریع میباشند.آنها میتوانند مانند یک هلی کوپتر در یک نقطه در حال پر زدن بایستند.مرغ پر زنبوری در هر ثانیه ۸۰ بار پر میزند که این پر زدن به چشم انسان مانند یک لکه یا بلوری نامشخص میماند.پرهای رنگین کمانی این پرنده مانند یک تکه جواهر می ماند.نوک تیز و باریک این پرنده برای کاوش ژرف در گل ها ساخته شده است.
آنها با زبان دراز و لوله مانند خود شهد گل ها را می مکند و گاهی حشره های ریز و عنکبوت ها را نیز با آن میخورند البته وقتی نوشیدنی آنها کم باشد.در هنگام خوردن مرغ پر زنبوری گرد ها گل ها را بر روی بال و سرش با خود میبرد و وقتی از گلی به گل دیگر میرود آنها را پخش و گرده افشانی میکند و بدین ترتیب نقشی مهم در پرورش گیاهان ایفا میکند.
ماده مرغ پر زنبوری با استفاده از تارهای عنکبوت،پوست درختان، و گلسنگ ها لانه ای با ردیف هایی از الیاف نرم به شکل یک فنجان با قطری در حدود ۲٫۵ سانتی متر میسازد،و بر روی تخم هایش که کوچکتر از دانه قهوه هستند می خوابد.
گردآ
وری:: گروه سرگرمی پرداد
منبع:: کتاب رکوردهای جهانی گینس

رضا نظریان بازدید : 38 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

در یک مزرعه ی دور افتاده در شهر بولینه واقع در کشور سوئد ، شترمرغی که متعلق به کرستین و گونار سالین ( Kerstin and Gunnar Sahlin ) است در ۱۷ می ۲۰۰۸ یک تخم گذاشت که وزن آن به ۲٫۵۸۹ کیلو گرم می رسد. در حال حاضر این تخم بزرگترین تخم جهان به حساب می آید.

رضا نظریان بازدید : 40 سه شنبه 22 فروردین 1391 نظرات (0)

 

نام: نرگس محمدی

متولد 11 فروردین 1365 است. او با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد

خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز باعث شد تا مانند بازیگران تلویزیونی دیگر در

دل خانواده ها جا باز کند. اما این روزها پیدا کردن او کمی مشکل شده و از گوشه کنارها شنیده

می شود که این هنرمند جوان با اینکه در ابتدای راه است برای خودش مدیر برنامه گرفته است و

برای مصاحبه کردن شروط خودش را دارد. خبر دیگری که شنیده شده ، بایکوت خبری این هنرمند

است که نشأت گرفته از همین قضایا است.

مجموعه آثار:

• آناهیتا( عزیزالله حمیدنژاد ، 1388)

• ستایش (1390)

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 57
  • بازدید کلی : 4,341